American Ripper
Jeff Mudgett attempts to prove that his great-great-grandfather, America's first serial killer H.H. Holmes, was also Jack the Ripper.
Investigating the gruesome details of Holmes' infamous Murder Castle leads to the discovery that he may have killed beyond Chicago. A report states that the Ripper may have killed in the United States.
Jeff and Amaryllis uncover a surprising connection to the Ripper among the police archives while looking into the 1893 World's Fair where Chicago became HH Holmes' killing ground.