Ancient Earth
Life forms that lived in the Permian, Triassic and Cretaceous periods, which began 250 million years ago.
The Permian
Earth was inhabited by many wondrous creatures throughout the Permian period as massive geologic changes finally allowed life to thrive on land and sea.