Ancient Mesopotamia: Life in the Cradle of Civilization
Exploring Mesopotamia, a civilization that flourishes for more than 3,000 years; Mesopotamians build the first complex urban societies; developing writing, literature and law; uniting vast regions through warfare and diplomacy.