Ancient Powers
Origins
In a brutal world where nature is both friend and foe, the ancient powers are just beginning. They must use all their skill and ingenuity to shape their territory and establish their cultures.
In an unpredictable world, civilisations lay down the foundations of their society to show their strength and protect their people.