Andy Barker, P.I.
Andy begins his double life as a private investigator when he is hired to solve a case involving a missing husband.
Fairway, My Lovely
When Andy's client dies while playing golf, his wife hires Andy to find the killer; Simon develops a crush on Andy's assistant.
Andy and Simon must take immediate action when Wally is forced to serve tainted chicken at his restaurant.
When his laptop disappears, Andy races the clock to file his father-in-law's tax return and exposes a credit-card scam.
Lew enlists Andy to investigate a dishonest doctor; Andy and Jenny lose sleep when their daughter misplaces her favourite toy.
Andy runs into Lew's corrupt ex-partner while he is trying to prove the innocence of Lew's old flame.