Animal Love
Kaia, a trap artist from the outskirts of the city, meets Nico, an upper-class young man with existential angst; despite their different realities, they try to make space for their love to grow, and in doing so, unleash a gang war.
Kaia, who grew up in a working-class neighbourhood, makes a name for herself on the trap scene thanks to her natural talent. On the day she releases the video for her new track 'Furia', she meets Nico at a lavish party.
Backstage at BM's concert, Kaia is threatened by Santos, who orders her to disappear from Nico's life. Justina takes Walter to her flat, plunging into a spiral of s….
Nico and Kaia can no longer hold back and decide to meet in secret; Santos throws a birthday party at his home, but when El Chapa's men arrive, violence erupts once again between the two factions.