Animals on Drugs
Around the world, wild animals are hooked on human vices -- bears drunk on alcohol, gators high on meth; even "cocaine hippos". Wildlife expert Forrest Galante tracks these animals, investigating their strange behaviors to find ways to rehab them safely.
Meth Gators
In a methamphetamine hotspot, drugs seep into local waterways, creating aggressive alligators; wildlife biologist Forrest Galante investigates the effects of meth on these reptiles and attempts to capture and rehabilitate a meth gator.
Drunk Bears
A late-night encounter with a beer-hunting bear sparks a cross-country investigation; wildlife biologist Forrest Galante tracks break-ins and uncovers a strange new trend: bears invading homes to chug booze and devour marijuana edibles.
Aggressive hippos raised by the infamous cocaine kingpin Pablo Escobar have escaped his abandoned compound in Colombia, becoming a dangerous and deadly invasive species. Wildlife biologist Forrest Galante embarks upon a risky plan to stop them.