Any Human Heart
The story of Logan Mountstuart's life, one which spans every decade of the 20th century.
Ian Fleming recruits Logan as a British agent where he travels to Portugal to keep an eye on the Duke and Duchess of Windsor.
Logan has found success in the art world of New York, but he still can't come to terms with his loss and the sudden death of his mother.