Archie
Following the life and career of Hollywood's Cary Grant, who was born into poverty in 1904 Bristol as Archibald Leach.
Leach escapes his troubled childhood in Bristol, England, and journeys to the U.S.; 58-year-old Cary Grant falls in love with Dyan Cannon.
Archie Leach escapes from New York and heads to Hollywood, Calif., where his looks are spotted by screen icon Mae West.
Elsie still doesn't approve of Dyan, and Cary and Dyan's relationship with her stays rocky, but fatherhood provides the family security Cary has been searching for.