Arctic With Bruce Parry
Siberia
Bruce meets the Sakha horse people and travels to a remote encampment of Eveny reindeer herders in the wild Verkhoyansk Mountains.
Modern-day pioneers in Alaska harvest the seas' natural wealth; learning the ropes aboard a salmon-fishing boat.
Bruce travels to northern Canada to live with the Caribou people and visits the tar sands of Alberta.