Ashes to Crown
A general's daughter marries for love, only to lose her clan and her life. Reborn on her wedding eve, Chu Zhao vows to rewrite her fate and seize power.
Ruthless Emperor Xiao Xun wipes out the Chu clan and strangles his empress. Mysteriously reborn on the eve of their wedding, Chu Zhao vows revenge.
Xiao Xun launches his rebellion early, but Chu Zhao fights her way into the palace to thwart his ascension and reshape the empire's fate.
Now regent, Chu Zhao appoints her trusted ally to lead the Imperial Guard. But as tensions mount, Xiao Xun lays a trap.
Xiao Xun accuses Chu Zhao of poisoning the young emperor, but she turns his plot against him until an assassin strikes at court.
Chu Zhao sets a trap to frame Xiao Xun as a defector; Deng Yi aids his escape, putting Xie Yanlai in peril along the way.
Xie Yanfang orchestrates a border invasion; while her father is critically ill, Chu Zhao defies the imperial court and rushes to his aid.