Asobi Asobase: Workshop of Fun
Equivalent Exchange; Cheap Thrills; Pleasure Seekers; The Kind Pervert
Olivia has an odd way of playing look-the-other-way; opponent Hanako convinces Kasumi to play against her instead of OIivia; the beginning of the Pastimers Club.
Kasumi isn't amused at the stakes involved in the game that Hanako and Olivia are playing; her well-meant intention to make the game more wholesome backfires.
Maeda-san, who works at Hanako's home, fires lasers from his butt, which offers Kasumi a unique perspective for her fan fiction.
Olivia and Kasumi are shocked by Hanako's clothes when they meet at a café and see each other for the first time out of their school uniforms.