At Home With the Gils
King Time - Transform the Old Ways of Living
The Gil family prepare an unprecedented tour in which every generation of their family will be together on stage for the first time; the family gather at the country house for Gilberto's 79th birthday.
Faith in the Party - We Will Arrive at the Party in Peace
At the Gils' country house, everyone celebrate St. John's Day, one of the family's most adored and anticipated feasts; they reminisce about the troubled period that was the Brazilian military dictatorship.
As the sun shines over the mountains, the Gils touch on controversial issues, such as covert racism; while talking to his daughters, Gilberto recalls the problems and challenges he's faced.
The family organise a big celebration for Gilberto's birthday, but his grandson João shares the same birthday; it is a joyful day toasting the births.
The tour's set list still isn't established on the last day of creative confinement; the family gather to make final preparations and plan their trip to Europe.
Gilberto Gil is set to go on a month's international tour with his family. However, his grandson Bento sparks a crisis before they even begin.