New evidence comes to light in the abduction and murder of approximately 30 African American children and young adults over a span of two years in Atlanta in the late 1970s and early '80s.
Series premiere. Beginning in the summer of 1979, a series of horrific, unsolved child murders terrorize black families across Atlanta.
Mounting political pressure leads to the arrest of 23-year-old Wayne Williams in connection to two murders of men in their 20s.
The introduction of pattern evidence leads to Wayne Williams' conviction as the city tries to put the investigation behind it.