Auction Hunters
Ton and Allen uncover a depression-era Art Case slot machine, a custom mini-bike and a Wild West 1880s Colt Peacemaker, but can they turn a profit?
Ton and Allen uncover a Maui Blue '70s Fender Stratocaster and a rare 1936 jet-inspired Schwinn, but will this rusty ride rake in the riches?
Ton and Allen run into an old rival at a storage unit auction. They win a classic GMC truck and uncover the first upright Coke vending machine, but is it genuine?
Ton and Allen discover old Masonic swords in Hollywood, while Clinton and Allen find Civil War-era black powder muskets.