Awake Surgery
Dr Gruber performs cosmetic surgery on patients while they are completely awake. She's developed her own techniques for numbing, calming and treating patients in order to perform their life-changing surgeries without them feeling a thing.
Dr Meegan Gruber faces the most daunting awake surgery of her career, removing a giant hanging stomach; Jason looks for a butt lift to help him scandalise all of Kentucky.
Mother of eight, Rubi, stuns Dr Meegan Gruber when she arrives with a hip condition unlike anything the doctor has ever seen; Ashley asks to have her bat wings clipped; Jim seeks a solution for a giant neck that's swallowing his jawline.