Baby Chimp Rescue
At a home for rescued baby chimps in Liberia, orphans from the illegal pet trade receive round-the-clock care. Couple Jim and Jenny Desmond never planned to become surrogate parents to 21 chimpanzees, but now their home is bursting at the seams.
Miracles Can Happen
At a home for rescued baby chimps in Liberia, couple Jim and Jenny Desmond teach the orphans the skills they would have learnt from their mothers in the wild. They rescue a new orphan called Miracle from her life on a chain.
Jimmy and Jenny Desmond and their team are at breaking point, with 38 chimps to look after. Losing one of them to illness leaves them more determined than ever to build them all a new sanctuary where they can live like wild chimps.