Bad Ink
Dirk meets two guys with a bet on who can get the worst ink. They ask Dirk to transform their terrible tattoos into something even more ridiculous.
Dirk saves a fitness model's career by turning a terrifying tattoo into a work of art. Later he falls victim to one of Ruckus's practical jokes.
An ex-cop who had his nickname emblazoned across his body calls on Dirk to transform his tattoo and save his love life.