Barbapapa
The adventures of Barbapapa, Barbamama, and their seven children as they transform into objects of their choice.
The Barbapapa Tree; The Barbababies' Birthday
Barbapapa and Barbamama return to the place they were born; the Barbababies enjoy a special birthday celebration.
The Barbababies look after a baby elephant; Barbapapa decides to bring an elephant to Africa when they learn it is sad away from home.
Barbapapa's plan to show his children how to make bread goes awry; the Barbababies decide to plant an avocado tree.
The family are hard at work making pottery while Barbabravo and Barbabright attempt to set a world record; the Barbapapas decide to go to the park.