Bartender
Legendary bartender Ryū Sasakura mixes drinks for customers from all walks of life at the Eden Hall bar in Tokyo.
Ryū lifts the spirits of downtrodden salesman Shibata by making a daiquiri and recounting Ernest Hemingway's story "The Old Man and the Sea."