Batman and Robin
Batman Takes Over
A supervillian called the Wizard threatens Gotham City and Batman must save the day.
While the Dynamic Duo chase the Wizard's men, Vicki Vale discovers that her brother a member of the gang.
Batman infiltrates the Wizard's gang, but to prove his loyalty, he is ordered to kill Robin.