Beck
Detective Martin Beck investigates murders and serious crimes, along with his partner Gunvald Larsson, from their base in Stockholm, Sweden.
A serial killer who cuts out the eyes of his victims keeps Beck on tenterhooks; when he finds out that the killer is taking revenge on former classmates, he commissions his assistant to protect a possible victim.
After a suitcase is left outside a police station in Stockholm, the bomb squad detonate it, but get a nasty surprise when they discover that a baby was hidden inside it.