Belphegor
Strange, chaotic events unfold around an art restorer after she encounters an ancient mask of the storm god Belphegor at the Louvre, and she must face those who are hunting her and her own ghosts to uncover the truth.
Hafsa, an art restorer newly hired at the Louvre, is plunged into chaos when she comes face-to-face with a mysterious, ancient mask.
Plagued by increasingly strange incidents, Hafsa tries to understand what happened the night that Belphegor's mask disappeared.
Hafsa begins to piece the puzzle together but as she gets closer to the answer, she faces increasingly threatening and determined adversaries.
Convinced that the key to the mystery lies within her, Hafsa takes every risk to find answers and keep her loved ones out of harm's way.