Benson
Sensible and collected, Butler Benson Dubois is the only calm member among Gov. Eugene Gatling's staff but this doesn't mean he's completely immune to the daily shenanigans of the governer's household.
Trust Me
Benson spends an anxious evening searching for Katie, who has sneaked off to a rock concert.
As part of an economy blitz, the softhearted Benson must decide which staff member to lay off.