Bernard
The adventures of Bernard, a clumsy polar bear without fur, as he leaves his cold homeland to travel the world.
Bernard starts training at the gym; Bernard experiences golf and the powerful pull of gravity; Bernard sets off to climb the highest peak; Bernard finds a beautiful tree with a swing; Bernard's job at the museum.