Between the Lines
Freeriders are a special breed of skiers and snowboarders. With the Freeride World Tour as a backdrop we take a look into the lives and training of five emblematic riders.
Arianna Tricomi
We follow Arianna Tricomi's preparations for the first stop of the Freeride World Tour. Not a fan of training plans, she prefers to hit the mountains around Innsbruck to ski, ski and ski some more.
Victor De Le Rue
When Victor De Le Rue entered the Freeride World Tour, it wasn’t to play it safe and calculate points to end up on top. Instead, he’s focused on nailing his best possible run every single time.
Marion Haerty’s boardercross and slopestyle technique got her a spot on the Freeride World Tour and led to her first podium finishes. But this wasn’t enough, she wants to get faster and stronger.
From hitting rails in the park to throwing a butter off a cliff on the mighty Bec des Rosses, Markus Eder has the ability to make everything look easy – but does it all come that easy, really?
Riders will shout, sing, joke to cope with the stress of competing on high-consequence terrain. Kristofer Turdell on the other hand seems immune to fear. What’s the secret of the cold-blooded Swede?