Beyond the Line
Join Rob Warner, Emily Batty and Eliot Jackson behind the scenes at the UCI MTB World Cup. Get expert insights, stories from top riders, and the latest news of thrilling moments and heated debates.
Get an up-close look at the high altitude racing from Andorra with hosts Rob Warner, Emily Batty and Eliot Jackson, with guest appearances from Loic Bruni and Mona Mitterwallner.
Rob Warner, Emily Batty and Eliot Jackson wrap up the UCI MTB World Cup season in Mont-Sainte-Anne, Canada. We select our 2023 award winners and there are special guest appearances in the studio.