U.S. Attorney Chuck Rhoades is tipped to a case of insider trading with links to billionaire hedge fund king Bobby 'Axe' Axelrod, setting off a cat and mouse game where the stakes are high and intensely personal.
Axe meets a woman who makes him face the limits of his freedom; one of Axe's important holdings is attacked; Chuck learns the inner workings of Axe Capital.
Axe orders his traders to unload, then disappears from Axe Capital. Wags and Wendy try to maintain morale, Chuck intensifies his investigation, and finds a key witness.
Axe plans a scorched-earth defence against the public attack on his company. Chuck's interrogation does not go as planned. Wendy tries to facilitate a deal that hinges on a meeting between Axe and Chuck.