Bionic Max
Max, the world's first bionic guinea pig, and his best friend Jean-Claude, a goldfish, escape the laboratory they're held in and make their way to Woodchuck Woods.
Max and JC sign up for a quiz show to win great prizes. JC is willing to do anything to win, even if it means cheating at Max's expense.