Black Dynamite
Just Beat It or Jackson Five Across Yo' Eyes
A beautiful friendship blossoms when Cream Corn saves a young Michael Jackson from an assassination attempt. But once Michael starts getting on Black Dynamite's nerves, it is discovered that the former is a merciless alien force.
In an attempt to malign and destroy the Black community, President Nixon floods the area with cheap drugs, but the plan backfires, forcing him to send Elvis Presley to take charge.