Black Widow
Examining the events that led to the murder of 78-year-old former army officer David Jackson by his 66-year-old wife Penny in Somerset on the eve of Valentine's Day 2021.
We examine the case against Penny Jackson, who was arrested for the murder of her husband and stunned the world with her apparent lack of remorse.