Daniel blacks out from alcohol and wakes up to discover he's beaten a man to within an inch of his life, beginning a dramatic quest for redemption.
Daniel gets drawn into a web of deception after being elected mayor, finding out that no one can be trusted, while trying to keep his dark secret from Alex.