Blazing Transfer Students
Enter the Kakerus!!
Kakeru is thrown into a wrestling ring with six other students on his first day of school. Funnily enough, all of the students are also named Kakeru.
Total Z!
Hikari and three of the Kakerus go on their very first mission to a school that seems normal. Things are fine right up until lunch is served.
Some of the Kakerus transfer to an all-girls school for a mission to save a kidnapped boy. The prettiest of the crew must don their best drag to save the handsome hostage captured by scary schoolgirls.
The Kakerus are sent back on a mission to the Edo period, where Kiriyama gets to use his samurai skills. Meanwhile, Hamada regrets never learning swordsmanship.
Two of the Kakerus are ordered to get back pretty boy Fujii, who was recruited at a school for beautiful gentlemen.