Blood & Water
Re-Orientation
Fiks pays an emotional visit to the Khumalo house and looks for answers with Puleng; Siya starts at Parkhurst.
The Recruit
KB confronts a surprise arrival; a bullying incident quickly gets out of hand; Chris decides to rent a yacht.
Friends and loved ones rally around the Khumalos in the weeks after a terrible tragedy. However, Puleng believes it wasn't and accident.
Wade and Fiks take drastic measures in their attempt to locate missing Puleng; Chris receives tough news from Wendy.
A bloody showdown takes place at the Molapo house; Puleng attempts to put together another escape plan.