Blue's Clues & You!
Blue and her friend Josh undertake interactive, clue-led adventures to solve a variety of puzzles and problems.
Playdate With Magenta
Blue is visited by his friend Magenta, and they play Blue's clues to find out what they will do together. They learn about opposites and animal footprints.
Blue has some exciting news. Josh and the audience go on a quest where they find notes, solve riddles, and follow treasure maps in search of the answer to Blue's big news.