Boj
When Boj the bilby pops up in Giggly Park to play with his new buddies he brings all his fun Boj-ey ways with him! Boj loves to help his friends and neighbours with brilliant Boj-a-boom ideas to make stuff from other stuff. His improvised Boj-ing makes everyone happy and bonds the whole community together like never before.
Boj the Collector
All Boj's buddies have collections and Boj wants one too. But he loves everything in Giggly Park so much that he can't decide which things to collect!
Boj's buddies are all practicing the Cloppity Concerto to play at the Giggly Gig. But when Denzil breaks his guitar, Boj shows him how he can still play at the concert.
It's Rupa's birthday! Before Mia can hand her the wrapped up skipping rope in comes Gavin with his gift... the Skipsolo 800! Can Boj get the buddies all skipping together?
A father son camping trip in Giggly Park ends up in chaos! But Boj has a boj a boom idea to save the day and get everyone camping together.
When Mia and Rupa disagree over how to help Mr Cloppity water the plants in his hothouse and break the hose... Boj invents a game they can all play to get the plants watered.
The rummage sale to raise money for a new Giggly Park fountain is a bit of flop. But thanks to Boj's idea they re use the unwanted items to create a one of a kind fountain!