BoJack Horseman
BoJack Horseman, a humanoid horse, navigates his way through a comeback in Hollywood years after his rise to fame as a '90s sitcom star. With help from a human sidekick and his feline ex-girlfriend, he strives to reclaim his show and his dignity.
The Story, Chapter ONE
To help with the memoir he hopes will put him back in the spotlight, BoJack hires a ghostwriter.
BoJack reconnects with a friend from his past who moves into his house and creates pandemonium.
BoJack decides to mentor Todd; Diane's ex-boyfriend writes an article about Mr. Peanutbutter.
A business trip for BoJack and Diane takes a detour; Todd runs a scam that gets him in trouble.
BoJack is jealous of Diane's relationship with Mr. Peanutbutter; Todd is in a new environment.