Boogiepop and Others
Takeda Keiji waits for his girlfriend, Miyashita Touka, but she doesn't show up at the time they agree on; the sun starts to set so Takeda decides to give up and head home.
Tanaka Shiro is worried about Kamikishiro Naoko, so he asks Niitoki Kei from the disciplinary committee for help.
Asukai Jin, a prep school teacher, is born the power to be able to see what other people are missing in their hearts.