Börje - The Journey of a Legend
Follows the journey of Börje Salming to the top as he becomes the first Swedish player elected to the Hockey Hall of Fame, from his childhood in Kiruna to his breakthrough with Brynäs and his professional career with the Toronto Maple Leafs.