Bound by Sin
Despite not being the eldest child, Jiang Ying Xian (Hu Yi Yao) is determined to defy societal norms and inherit her family's business. When her brother gets into trouble and injures another girl, Ying Xian meets with the girl's older brother Fu Cheng (Hao Fu Shen) to discuss the situation. While Fu Cheng, being from a humble background, is put off by Ying Xian's way of handling things, he accepts her job offer as her bodyguard in order to earn money to pay for his sister's medical bills. Ying Xian's reckless, spirited behavior makes Fu Cheng's job difficult, but they find themselves oddly drawn to each other despite their differences. However, life forces them apart: Ying Xian is engaged to another man, while Fu Cheng enlists in the army. Will they find a way back together again? This drama was adapted from the web novel "E Rong Suo" by Chun Mian Yao Shui.