Brad Meltzer’s Decoded
Secret Presidential Codes
The secret presidential codes of Thomas Jefferson may have been partially responsible for the death of Meriwether Lewis.
The team examines claims that John Wilkes Booth actually escaped to freedom after murdering President Abraham Lincoln in 1865.
Brad's team searches for millions of dollars' worth of missing gold and silver from the Confederate treasury.
Brad's team works with a former FBI agent and new evidence to try and crack the case of D.B. Cooper.