Bridget & Eamon
The Trócaire Box
Eamon is always spending the money from the Trocaire box so Father Gabriel is keeping an eye on him this year; Bridget hosts a tupperware party that goes disastrously wrong when highly illegal condoms are delivered instead.
Eamon loses his job and so Bridget has to get one for the first time ever; meanwhile, with nothing to do, Eamon accidentally joins the IRA.