Brock & Judd: Totally Normal
Brock Crouch and Judd Henkes are are best buds and pro snowboarders. They're living the dream, hunting down podium finishes and chasing clips for the 'gram.
California road trippin'
Ride shotgun with Brock Crouch and Judd Henkes as they kick off their California road trip snowboarding, surfing and skateboarding in the High Sierra mountains – all in one day.
Santa Cruz to Santa Barbara
Brock Crouch and Judd Henkes head south along the California coast. On the way they stop off for some surf and skate rides – and even take a spot at bowling – between Santa Cruz and Santa Barbara.
Before dropping in on the 2019-20 slopestyle season, Brock Crouch and Judd Henkes stamped their passports in Austria for some training sessions.