Brody Stevens: Enjoy It!
Brody Stevens, Who Are You?
Brody attempts to reconcile with his estranged sister in time for their mother's 80th birthday.
Breakdown!
Brody decides to stop taking his medicine cold turkey and experiences a manic episode which affects his family and friends.
Trying to turn his life around after a mental breakdown, Brody decides he needs to apologise to Chelsea Handler for blowing up at her crew and walking out on his job at her show.
With his mother's help, Brody fills out an online dating profile and goes on a blind date.
In an attempt to revive his career, Brody gets new headshots and bumbles his way through acting and improv classes.