Brothers Conflict
Ema discovers what Futo's true motivation; Ema finally meets the last brother before her father's wedding.
The siblings picnic under the cherry blossoms because of the lack of dinner ingredients; Ema finally goes to Subaru's basketball game.
Ema and Yusuke have a surprising day at school; Ema's photos get attention since none of the brothers ever think to take photos.