Buddy Daddies
Assassins Kazuki Kurusu and Rei Suwa meet Miri, a girl looking for her father on Christmas Day. They take her in to look after her.
The guys decide it's time to say goodbye to Miri as they take her back to her mother, but there'll be one last time on the playground first.
Taking care of Miri is a full-time job, but the boys may have found their salvation: daycare; but enrolling her won't be as easy as it looks.