Burden of Proof
When 15-year-old Jennifer Pandos goes missing in 1987, her parents tell everyone she ran away; decades later, her brother Stephen begins a relentless odyssey in search of the truth.
As the police investigation heats back up, Stephen learns about secret legal proceedings and a police subpoena regarding someone from Jennifer's past; new evidence takes an emotional toll on Stephen and his family.