Butterbean's Cafe
A fairy named Butterbean has adventures running the neighbourhood café with her friends, serving up healthy snacks and sweet treats to the residents in their community of Puddlebrook.
The Grand Opening!
Butterbean and her friends set out to make the café's opening a success, while competing café owner Ms Marmalady tries to throw them off.
Grandma Nana Banana Bread / Lots And Lots Of Lemons!
Dazzle wants to surprise her grandma by making her banana bread recipe; Ms Marmalady switches Jasper's fruit order with lemons.
Poppy feels left out when Butterbean gets a friendship necklace from Dazzle; Butterbean gives Cricket a box to keep her first lost tooth, but the box soon goes missing.
When Dazzle is put in control of the café, she attempts to do everything herself; Cricket's first lunch menu goes awry when the tomato sauce disappears.
Ms Marmalady swaps her horrible wedding cake for Butterbean's beautiful cake; Butterbean needs yoghurt for a recipe, but Ms Marmalady buys all the yoghurt in stock.