Buying Byron
Explores the ultra competitive world of real estate agents in Byron Bay as they attempt to sell spectacular beachside property.
Rez shows musician Scott Owen a property near Belongil Beach; new agent Travis has a chance to get a listing at one of the most famous celebrity hangouts.