Caillou
Caillou is a wide-eyed four-year-old who learns about life - one adventure at a time! From his own backyard to his very first airplane ride, Caillou discovers the wonder and excitement of being a little boy in the big world.
The adventures of a plucky four-year old Caillou, where everyday he discovers something new and interesting with his mummy, daddy, and Rosie.